CHUDNUTIE MÔŽE ÍSŤ VEĽMI ĽAHKO: STAČÍ AK SA VZDÁTE TEJTO JEDINEJ PRÍSADY

Pri diéte a chudnutí je veľmi dôležité vyčleniť zo stravy zložku, ktorá spôsobuje prudké priberanie. Na odstrel už sú tuky, aj cukry, ale tie majú pre naše telo dokonca významný prínos. Navyše, bolo potvrdené, že neškodia až tak veľmi ako transmastné kyseliny. Ide o  zdroj obezity i zdravotných problémov. Treba sa ich zbaviť!

metr

Problém súčasnej tlstej generácie
Čoraz viac sa obmedzujeme v jedle a stále priberáme. Ľudstvo v celkovom meradle naberá na váhe, a pritom azda v žiadnom období ľudskej civilizácie nebolo tak veľa receptov na chudnutie. Problém je aj to, že často aj samotne diétne veci obsahujú transmastné kyseliny. Tie škodia ako telu, tak spôsobujú aj radikálny rast hmotnosti u mužov rovnako aj u žien. Na medicínskej škole, ktorá sa volá Wake Forest University zistili, že práve tieto transmastné kyseliny spôsobujú nárast tuku na bruchu u opíc a Angela Ginn-Meadow z Akadémie výživy potvrdila, že okrem obezity dvíhali aj zlý cholesterol. Nemajú pritom žiadne pozitívne účinky na telo.

dieta

Nárast brušného tuku
Veľké brucho trápi mnoho mužov i žien a môže byť za tým práve zvýšená konzumácia pokrmov s obsahom transmastných kyselín. Tie sú paradoxne obsiahnuté  aj v pokrmoch zdravej výživy. Najviac ich je v margarínoch a tukoch do pečiva, tak ako aj v sušienkach, koláčoch a čokoládach. Cukrárenské polevy, pečivá, rybie prsty aj vyprážané pokrmy ich obsahujú tiež. Ak sa niečo lahodne a dobre roztiera, je to pravdepodobne obsiahnuté týchto kyselín, hoci môže ísť o imidžovo zdravé nátierky.

salám

Nie je to len o priberaní
Transmastné kyseliny sú prvkom, o ktorom nezvykne hovoriť a práve preto sa nedarí schudnúť podľa predstáv. Ale nie je to len o Vašej nadváhe ako takej. Hovorí sa, že obezita je spojená s chorobami, tak to platí hlavne o účinkoch tejto jedinej látky. Spôsobuje aj artritídu, hypertenziu, diabetes, vysoký cholesterol a degeneráciu buniek. V súčasnom svete sa transmastným kyselinám nie je možné vyhnúť, ale môžete obmedziť ich príjem pod 1% z energetického denného príjmu, udržíte si aj váhu, aj zdravie. 

CHUDNUTIE MÔŽE ÍSŤ VEĽMI ĽAHKO: STAČÍ AK SA VZDÁTE TEJTO JEDINEJ PRÍSADY
Ohodnoťte příspěvek