Prečo mám problém schudnúť?

Je to preto, že vynechávam raňajky?
To môže byť. Keď vynecháte toto prvé jedlo dňa, môže to pracovať proti vám, lebo pravdepodobne budete neskôr hladní, a potom to preháňať na obed.

Pokúste sa najesť do jednej hodiny od prebudenia. Vysokokvalitné raňajky bohaté na bielkoviny zvýšia pocit sýtosti a budete tiež dlhšie sýti. Vyskúšajte tvaroh s ovocím, vajcia s celozrnným toastom alebo grécky jogurt s banánom.

hubnutí

Mám jesť tesne pred spaním?
Jedenie neskoro v noci môže spôsobiť ťažkosti vo vašom pláne na zníženie hmotnosti. Zvyšuje sa totiž telesná teplota, hladina cukru v krvi a inzulín, čo sťažuje spaľovanie tuku. Snažte sa večerať aspoň 3 hodiny pred spaním.

Buďte opatrní pri občerstvení po večeri. Ani netušíte, koľko také malé občerstvenie pri sledovaní televízie obsahuje kalórií. Tiež hrozí pokušenie jesť nezdravé potraviny, ako je zmrzlina alebo zemiakové lupienky.

dieta

Je to preto, že som pod príliš veľkým stresom?
Je to možné. Stres spôsobuje, že siahate po vysoko kalorických jedlách s vysokým obsahom tuku. Vaše telo má tiež tendenciu ukladať viac tuku, keď ste stresovaní.Ak chcete znížiť stres, skúste cvičenie alebo meditáciu.

Je to kvôli môjmu pohlaviu?
To by mohlo mať skôr vplyv na to, ako chudnúť. Nedávna štúdia naznačuje, že muži schudnú rýchlejšie a ženy zase z dlhodobého hľadiska. Chlapi najprv strácajú brušný tuk, zatiaľ čo táto oblasť môže byť pre dámy náročnejšia.

činka

Spaľujem kalórie pomalšie ako ostatní ľudia?
Možno. Ako rýchlo kalórie spálite, je založené na vašom metabolizme – chemických reakciách, ktoré udržujú vaše telo.Ak máte pomalý metabolizmus, môžu byť na vine vaše gény. Alebo nemusíte mať dostatok svalovej hmoty. Ľudia s chudým, svalnatým telom spaľujú viac kalórií ako ľudia s vyšším percentom telesného tuku.

Starnutie
S každým krížikom na vašom chrbte sa váš metabolizmus spomaľuje o 2 – 8%. Následkom je úbytok svalovej hmoty.

Prečo mám problém schudnúť?
5 (100%)1